Tenis

Kayseri Tenis Turnuvalarında İki Şampiyonluk

Kayseri’de düzenlenen W15 ve M15 turnuvalarında çiftler kategorisinde Türk sporcular iki şampiyonluk kazandı.

M15 Kayseri’de kupa Melih Anavatan ve Kerem Yılmaz’ın

Kayseri’de düzenlenen M15 turnuvasında çiftler finali büyük çekişmeye sahne oldu. Melih Anavatan/Kerem Yılmaz ikilisi, finalde Theo Herrmann/Nicolas Tepmahc çiftiyle karşılaştı. İlk seti 7-5 kaybeden milli sporcular, ikinci sette oyuna tutunarak 6-4’lük skorla dengeyi sağladı.

Şampiyonu belirleyen maç tie-break bölümünde daha etkili oynayan Anavatan/Yılmaz çifti, 10-6’lık üstünlükle kupaya uzandı. Bu sonuç, Kayseri kortlarında Türk tenisi adına günün öne çıkan başarılarından biri oldu.

W15 Kayseri’de İrem Kurt ve Alana Subasic zirvede

W15 Kayseri çiftler finalinde ise İrem Kurt/Alana Subasic çifti, Duru Söke/Doğa Türkmen ikilisini 6-4 ve 6-3’lük setlerle mağlup ederek şampiyon oldu.

Final boyunca servis oyunlarında daha istikrarlı kalan Kurt/Subasic ikilisi, kritik puanlarda hata yapmadı. İki sette gelen galibiyetle turnuvayı şampiyon tamamlayan çift, Kayseri’de kupanın sahibi oldu.

Kayseri’de çiftler kategorisi Türk sporculara yaradı

W15 ve M15 turnuvalarında gelen iki şampiyonluk, Türk tenisçilerin çiftler kategorisindeki yükselen performansını gösterdi. Hem erkeklerde hem kadınlarda final maçlarında ortaya konan oyun, sporcuların uluslararası turnuva temposuna uyum sağladığını ortaya koydu.

Kayseri’de alınan sonuçlar, genç sporcular için sezonun devamı adına moral oldu.

Final Sonuçları

Turnuva Şampiyon Final Skoru
M15 Kayseri Melih Anavatan/Kerem Yılmaz 5-7, 6-4, 10-6
W15 Kayseri İrem Kurt/Alana Subasic 6-4, 6-3